جامع ترین وبگاه تخصصی اخبار استانی

به جامع ترین وبگاه تخصصی اخبار استانی خوش آمدید

اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی A02 سامسونگ منتشر شد!


سامسونگ قصد دارد گلکسی A02 را عرضه کند. جزئیات این گوشی را می توانید در داده های بنچمارک Geekbench مشاهده کنید. منتظر اخبار بیشتر در مورد این خبر باشید. یکی دیگر از گوشی های ارزان قیمت سامسونگ به نام Galaxy A02 – Galaxy A02 در حال حرکت است. اگر به نتایج برند سامسونگ گلکسی A02 …

منبع : اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی A02 سامسونگ منتشر شد!

اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی A02 سامسونگ منتشر شد! http://abcmag.ir/13360/اطلاعات-جدیدی-از-گوشی-گلکسی-a02-سامسونگ-منتشر-شد/ مجله خبری ای بی سی مگ Mon, 14 Feb 2022 15:11:31 0000 تکنولوژی اخبار سامسونگ گوشی جدید سامسونگ https://abcmag.ir/?p=13360

سامسونگ قصد دارد گلکسی A02 را عرضه کند. جزئیات این گوشی را می توانید در داده های بنچمارک Geekbench مشاهده کنید. منتظر اخبار بیشتر در مورد این خبر باشید. یکی دیگر از گوشی های ارزان قیمت سامسونگ به نام Galaxy A02 – Galaxy A02 در حال حرکت است. اگر به نتایج برند سامسونگ گلکسی A02 …

منبع : اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی A02 سامسونگ منتشر شد!

سامسونگ قصد دارد گلکسی A02 را عرضه کند. جزئیات این گوشی را می توانید در داده های بنچمارک Geekbench مشاهده کنید. منتظر اخبار بیشتر در مورد این خبر باشید.

یکی دیگر از گوشی های ارزان قیمت سامسونگ به نام Galaxy A02 – Galaxy A02 در حال حرکت است. اگر به نتایج برند سامسونگ گلکسی A02 نگاه کنیم، می‌توانیم مشخصات آن را بشناسیم.

پیش از این، سامسونگ با عرضه سری جدید گلکسی A و M برخی از ویژگی های پرچمدار این گوشی ارزان قیمت را اعلام کرد. این در حالی است که در ژانویه سال جاری این شرکت کره ای از گلکسی A01 رونمایی کرد که ارزان ترین گزینه برای طرفداران سامسونگ است. اکنون نتایج بنچمارک گلکسی A02 سامسونگ از ورود جانشین آن خبر می دهد.

اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی A02 منتشر شده است

گلکسی A02 با شماره مدل SM-A025F در داده‌های بنچمارک Geekbench یافت می‌شود. بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی دارای تراشه کوالکام با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز خواهد بود. گفته می شود این تراشه تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام 2017/2018 است. این تراشه از 8 هسته Cortex A53 و اولین تراشه 8 هسته ای سری Snapdragon 4xx با لیتوگرافی 14 نانومتری بهره می برد.

اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی A02 منتشر شده استاطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی A02 منتشر شده استسامسونگ گلکسی A02

طبق اطلاعات دریافتی گوشی گلکسی A02 با رم 2 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد. از اوایل نوامبر، گوگل قصد دارد تمام گوشی های اندرویدی با 2 گیگابایت رم را ملزم به استفاده از سیستم عامل اندروید گو کند. بنابراین گلکسی A02 سریعتر از حد معمول وارد بازار خواهد شد. زیرا این گوشی از نسخه خام اندروید 10 قدرت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

همانطور که گفته شد این گوشی به عنوان جایگزین مستقیم گلکسی A01 وارد بازار خواهد شد. اما موثرتر از این خواهد بود. اگرچه این یک گوشی مقرون به صرفه است، اما ویژگی های جالبی مانند سیستم دوربین دوگانه عقب و صفحه نمایش 7.5 اینچی دارد.

اگرچه تراشه اسنپدراگون 450 بهتر از اسنپدراگون 439 مورد استفاده در گلکسی A01 است، اما به نظر می رسد گلکسی A02 در زمینه های دیگر نیز پیشرفت کرده است. در نگاه اول بعید به نظر می رسد که تا سال 2020 از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده شود.بنابراین انتظار می رود سامسونگ ظرفیت آن را به 4000 میلی آمپر ساعت برساند. همچنین شاهد استفاده از درگاه USB-C خواهیم بود که به تلفن اجازه می‌دهد از قابلیت‌های اشتراک سریع پشتیبانی کند. به نظر می رسد اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی جدید سامسونگ در روزهای آینده منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اطلاعات جدید سامسونگ گلکسی A02 چیست؟ نظرات خود را در قسمت نظرات با ای بی سی مگ ارسال کنید!

.

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی A02 سامسونگ منتشر شد!

منبع :مجله خبری abcmag
[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 1 اسفند 1400 ] [ 14:05 ] [ آماندانا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]