شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

جامع ترین وبگاه تخصصی اخبار استانی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

معرفی و آموزش کار با Google Docs و برتری‌های آن نسبت به Word مایکروسافت

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

نرم‌افزار Word مجموعه‌ی آفیس مایکروسافت یکی از بهترین نرم‌افزارها برای تایپ کردن مقالات، پروژه‌ها و انواع اسناد و حتی کتاب‌های طولانی است اما مزایای وب‌اپلیکیشن Google Docs که قابلیت‌هایی شبیه ورد دارد را نمی‌توان نادیده گرفت. گوگل داکس از نظر امکانات ویرایشی و تایپ شبیه به ورد و دیگر نرم‌افزارهای مشابه است اما قابلیت به اشتراک‌گذاری …

منبع: مجله بی نه
معرفی و آموزش کار با Google Docs و برتری‌های آن نسبت به Word مایکروسافت

معرفی و آموزش کار با Google Docs و برتری‌های آن نسبت به Word مایکروسافت https://bneh.ir/4012/معرفی-و-آموزش-کار-با-google-docs-و-برتریهای-آن-ن/ مجله خبری ای bneh.ir Sat, 10 Sep 2022 02:49:57 0000 تکنولوژی https://bneh.ir/?p=4012

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

نرم‌افزار Word مجموعه‌ی آفیس مایکروسافت یکی از بهترین نرم‌افزارها برای تایپ کردن مقالات، پروژه‌ها و انواع اسناد و حتی کتاب‌های طولانی است اما مزایای وب‌اپلیکیشن Google Docs که قابلیت‌هایی شبیه ورد دارد را نمی‌توان نادیده گرفت. گوگل داکس از نظر امکانات ویرایشی و تایپ شبیه به ورد و دیگر نرم‌افزارهای مشابه است اما قابلیت به اشتراک‌گذاری …

منبع: مجله بی نه
معرفی و آموزش کار با Google Docs و برتری‌های آن نسبت به Word مایکروسافت

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

بهترین شارژرهای وایرلس 2018 ؛ برترین شارژرهای بی‌سیم برای آیفون و گلکسی سامسونگ

فناوری شارژ بی‌سیم یکی از ویژگی‌های پیشرفته گوشی‌های برجسته است. در این مطلب به معرفی بهترین شارژرهای وایرلس گوشی‌های آیفون و گلکسی سامسونگ پرداخته‌ایم. اولین گوشی مجهز به فناوری شارژ بی سیم در سال 2009 عرضه شد. این گوشی هوشمند پالم پری (Palm Pre) نام داشت و از آن دسته از محصولاتی به شمار می‌رفت …

منبع : بهترین شارژرهای وایرلس 2018 ؛ برترین شارژرهای بی‌سیم برای آیفون و گلکسی سامسونگ

بهترین شارژرهای وایرلس 2018 ؛ برترین شارژرهای بی‌سیم برای آیفون و گلکسی سامسونگ http://abcmag.ir/22372/بهترین-شارژرهای-وایرلس-2018-برترین-شارژرهای-بیسیم-برای-آیفون-و-گلکسی-سامسونگ/ مجله خبری ای بی سی مگ Sat, 24 Sep 2022 00:04:38 0000 تکنولوژی شارژر بی سیم شارژر وایرلس https://abcmag.ir/?p=22372

فناوری شارژ بی‌سیم یکی از ویژگی‌های پیشرفته گوشی‌های برجسته است. در این مطلب به معرفی بهترین شارژرهای وایرلس گوشی‌های آیفون و گلکسی سامسونگ پرداخته‌ایم. اولین گوشی مجهز به فناوری شارژ بی سیم در سال 2009 عرضه شد. این گوشی هوشمند پالم پری (Palm Pre) نام داشت و از آن دسته از محصولاتی به شمار می‌رفت …

منبع : بهترین شارژرهای وایرلس 2018 ؛ برترین شارژرهای بی‌سیم برای آیفون و گلکسی سامسونگ

فناوری شارژ بی‌سیم یکی از ویژگی‌های پیشرفته گوشی‌های برجسته است. در این مطلب به معرفی بهترین شارژرهای وایرلس گوشی‌های آیفون و گلکسی سامسونگ پرداخته‌ایم.

آرون گروپسآرون گروپس

اولین گوشی مجهز به فناوری شارژ بی سیم در سال 2009 عرضه شد. این گوشی هوشمند پالم پری (Palm Pre) نام داشت و از آن دسته از محصولاتی به شمار می‌رفت که تا حد زیادی از زمانه خود جلوتر بود. امروزه شاهد عرضه تعداد بیشتری از اسمارت فون‌های مختلف با فناوری شارژ وایرلس هستیم.

در واقع اگر طبقه بندی گوشی‌های پرچمدار را در نظر بگیرید، به ندرت می‌توانید محصولی را پیدا کنید که فناوری شارژ وایرلس را پشتیبانی نکند. با این حال برای این که بتوانید از قابلیت شارژ بی سیم گوشی خود استفاده کنید باید یک شارژر بی سیم هم داشته باشید، زیرا گوشی‌هایی که به این فناوری مجهز شده‌اند، عمدتا بدون شارژر وایرلس عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: شارژ وایرلس چیست و چرا باید گوشی‌های همراه به آن مجهز شوند؟

نکته دیگر این است که در سایتی مانند آمازون، اگر که عبارت شارژر وایرلس چی (Qi) را جستجو کنید، با بیش از 5000 نتیجه مواجه می‌شوید و همه این شارژرها طبیعا با یک نوع کیفیت ساخته نشده‌اند. این امر انتخاب یک شارژر وایرلس را برای شما سخت می‌کند، به همین دلیل در این نوشتار بهترین شارژرهای وایرلس 2018 برای گوشی‌های آیفون و گلکسی سامسونگ را معرفی کرده‌ایم. با ای بی سی مگ همراه باشید.

بهترین شارژرهای وایرلس 2018

قبل از این که با آداپتورهای شارژ بی سیم معرفی شده در این مطلب آشنا شوید، بهتر است که نکات زیر را بخوانید:

  • در فرآیند شارژ بی سیم مولفه مهم، راحتی کاربر است و نه سرعت شارژ، به همین دلیل اگر که زمان کمی دارید می‌توانید از شارژر استاندارد سیمی گوشی خود برای تغذیه باتری آن استفاده کنید، زیرا این شارژرها سرعت شارژ بالاتری دارند.
  • همه شارژرهای بی سیم با آداپتور عرضه نمی‌شوند، از این رو یا باید از شارژری که به همراه گوشی خود عرضه شده است، استفاده کنید یا این که یک آداپتور مجزا را خریداری کنید که قدرت کافی را برای فعال کردن یک شارژر بی سیم داشته باشد. برای مثال آداپتور 5 واتی استاندارد آیفون توان لازم را برای فعال کردن موثر یک شارژر وایرلس ندارد.
  • همه گوشی‌های هوشمند امروزی فناوری شارژ وایرلس چی را پشتیبانی می‌کنند، اما بعضی از این گوشی‌ها با سرعت بیشتری شارژ می‌شوند، زیرا از نسخه‌های جدیدتر استاندارد Qi برخوردار هستند.
  • بر روی بعضی از شارژرهای بی سیم عبارت‌هایی نظیر “برای گوشی‌های سامسونگ” یا “برای گوشی‌های آیفون” ذکر شده است؛ این شارژرها هر گوشی دیگری را هم که توانایی پشتیبانی استاندارد شارژ وایرلس چی را داشته باشد، شارژ می‌کنند، اما احتمالا با گوشی‌های سازندگانی که به نامشان اشاره شده است، هماهنگی بهتری دارند.
  • هرچه قاب پشتی یک گوشی همراه ضخیم‌تر باشد، احتمالا سرعت شارژ شدن باتری آن به صورت بی سیم کمتر است. فناوری شارژ بی سیم گاهی نمی‌تواند باتری گوشی‌هایی را که در کاور پشتی آن‌ها از عناصر فلزی یا مواد به کار رفته در ساخت کاور کارت‌های اعتباری استفاده شده است، شارژ کند.
  • سرعت تغذیه باتری یک گوشی همراه با استفاده از فناوری شارژ بی سیم ممکن است که با توجه به عواملی نظیر دما یا میزان هماهنگی گوشی با شارژر تغییر کند.

یکی از بهترین شارژرهای بی سیم برای گوشی‌های آیفون اپل

RavPower HyperAir Stand

راو پاور هایپر ایر استند (RavPower HyperAir Stand)راو پاور هایپر ایر استند (RavPower HyperAir Stand)

شارژر بی سیم راو پاور شاید زیباترین و حتی سریع‌ترین شارژر وایرلس موجود در بازار نباشد، اما تعادل بسیار خوبی را بین سه فاکتور سرعت شارژ، عاملیت و قیمت ارائه می‌کند. این شارژر با یک آداپتور قدرتمند دیواری عرضه می‌شود و به دلیل داشتن دو سیم پیچ اجازه می‌دهد که گوشی شما در هنگام تغذیه به طور ایستاده شارژ شود.

بیشتر بخوانید: افزایش سرعت شارژ گوشی اندروید با چند روش ساده اما کاربردی

ویژگی برتر دیگر شارژر RavPower HyperAir Stand سبک طراحی آن است. این ویژگی شما را قادر می‌سازد که به راحتی زمانی که یک گوشی آیفون در حال شارژ است، اعلان‌های آن را بخوانید.

  • قیمت: 46 دلار
  • مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کردن کامل گلکسی اس 9: 3 ساعت و 28 دقیقه
  • مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کردن کامل آیفون 8: 4 ساعت و 25 دقیقه

بهترین شارژرهای وایرلس موجود در بازار برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ

سامسونگ وایرلس شارژر استند (Samsung Wireless Charger Stand)

سامسونگ وایرلس شارژر استند (Samsung Wireless Charger Stand)سامسونگ وایرلس شارژر استند (Samsung Wireless Charger Stand)

جای تعجب ندارد که بهترین شارژر‌های وایرلس گوشی‌های سامسونگ توسط خود شرکت سامسونگ ساخته شوند. در میان شارژرهایی که برای معرفی در این مطلب بررسی شدند، سامسونگ وایرلس شارژر استند با سرعت بیشتری باتری گوشی گلکسی اس 9 را شارژ کرد. این شارژر در مقایسه با سایر شارژرهای بی‌سیم در تغذیه باتری آیفون 8 هم بیشترین سرعت شارژ را داشت.

سبک طراحی پایه شارژ وایرلس سامسونگ باعث می‌شود که نمای بسیار واضحی را از نمایشگر همیشه روشن (always-on) گوشی خود ببینید. تنها مشکل این شارژر این است که سازنده کره‌ای آن را با یک آداپتور عرضه نمی‌کند، به همین دلیل برای استفاده از این شارژر باید از آداپتور و کابل استاندارد گوشی گلکسی خود استفاده کنید.

  • قیمت: 50 تا 70 دلار (بسته به رنگ شارژر)
  • مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل گلکسی اس 9: 2 ساعت و 56 دقیقه (با استفاده از شارژر 5 ولتی/2 آمپری سامسونگ)
  • مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کردن کامل آیفون 8: 4 ساعت و 14 دقیقه (با استفاده از شارژر 5 ولتی/2 آمپری سامسونگ)

چند شارژر بی سیم دیگر

Mophie Wireless Charging Base

مورفی وایرلس شارژینگ بیس (Mophie Wireless Charging Base)مورفی وایرلس شارژینگ بیس (Mophie Wireless Charging Base)

اگر به دنبال شارژرهای بی سیم صفحه‌ای شکل هستید، این محصول یکی از بهترین شارژرهای وایرلس موجود در بازار محسوب می‌شود. مورفی وایرلس شارژینگ وزن زیاد و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و به همراه یک آداپتور در اختیار شما گذاشته می‌شود. سطح لاستیکی این شارژر هم باعث می‌شود که گوشی شما در هنگام شارژ شدن، حرکت نکند. این شارژر بی‌سیم می‌تواند گوشی‌های گلکسی را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند.

  • قیمت: 49 دلار
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل گلکسی اس 9: 3 ساعت و 44 دقیقه
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون 8: 5 ساعت و 19 دقیقه

پد و پاور بانک راو پاور هایپر ایر

پد راو پاور هایپر ایر یک گزینه اقتصادی و خوب برای کاربرهایی است که به دنبال شارژرهای وایرلس صفحه‌ای هستند، هرچند که سرعت شارژ بسیار بالایی ندارد. در مورد پاور بانک 10400 میلی‌آمپر ساعتی ایر پاور هم باید گفت که این منبع تغذیه قابل حمل به یک قابلیت شارژ وایرلس داخلی هم مجهز است، اما متاسفانه کار کردن با آن چندان ساده نیست؛ زیرا گوشی و صفحه شارژ کننده باید در هماهنگی مکانی خاصی نسبت به یکدیگر باشند، در غیر این صورت فرآیند شارژ صورت نمی‌گیرد.

  • قیمت: 38 دلار
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل گلکسی اس 9: 5 ساعت و 3 دقیقه
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون 8: 5 ساعت و 2 دقیقه
  • قیمت پاور بانک راو پاور هایپر ایر: 66 دلار
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل گلکسی اس 9: 4 ساعت و 15 دقیقه
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون 8: 4 ساعت و 23 دقیقه

شارژرهای بی‌سیم بلکین بوست‌آپ (Belkin BoostUp)

در این بررسی سه پد شارژ بی سیم بلکین بوست آپ (بلکین بوستاپ آیفون، بلکین بوستآپ گلکسی و شارژر وایرلس 5 واتی عمومی بلکین بوست‌آپ) تست شده است. هر سه شارژر گزینه‌های خوبی بوده، اما منحصر بفرد نیستند. در اغلب موارد تست سرعت شارژ این محصولات هم چندان خوب نبود. پد عمومی بوست‌آپ سطح بسیار لغزنده‌ای دارد، به همین دلیل یک گوشی دارای پنل شیشه‌ای پشتی به راحتی روی آن حرکت می‌کند.

  • قیمت: 50 دلار
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل گلکسی اس 9: 4 ساعت و 3 دقیقه
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون 8: 4 ساعت و 41 دقیقه
  • قیمت بلکین بوست‌آپ گلکسی: 54 دلار
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل گلکسی اس 9: 4 ساعت و 6 دقیقه
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون 8: 4 ساعت و 59 دقیقه
  • قیمت پد عمومی بوست‌آپ: 20 دلار (29 دلار با آداپتور)
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل گلکسی اس 9: 5 ساعت و 25 دقیقه
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون 8: 3 ساعت و 35 دقیقه

پد شارژ بی سیم زیزو (Zizo)

پد شارژ بی سیم زیزو (Zizo)پد شارژ بی سیم زیزو (Zizo)

در این بررسی ابتدا تصمیم گرفتیم که پد شارژ وایرلس زیزو را به عنوان مبنای مقایسه شارژرهای گران‌تر در نظر بگیریم، زیرا این محصول انتخاب عمومی‌تری محسوب می‌شد، اما بعد از انجام تست‌های مربوطه متوجه شدیم که صفحه شارژ وایرلس زیزو عملکردی فراتر از انتظار ما دارد و سرعت شارژی بالاتر از سرعت شارژ بیشتر محصولات برندهای رقیب را ارائه می‌کند.

یکی از ویژگی‌هایی که محصول زیزو را به عنوان یکی از بهترین شارژرهای وایرلس 2018 موجود در بازار معرفی می‌کند، قیمت 20 دلاری آن است. نداشتن آداپتور، طول کوتاه کابل USB (تنها 30 سانتی‌متر) و نداشتن تاییدیه چی از جمله نقاط ضعف اصلی این محصول هستند. نداشتن گواهی تاییدیه Qi به این معنا است که پد شارژ بی سیم زیزو از نظر پشتیبانی استانداردهای امنیتی، تست نشده است.

  • قیمت: 20 دلار
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل گلکسی اس 9: 4 ساعت و 21 دقیقه (با استفاده از شارژر 5 ولتی/2.1 آمپری Anker)
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون 8: 4 ساعت و 18 دقیقه (با استفاده از شارژر 5 ولتی/2.1 آمپری Anker)

جدیدترین اخبار موبایل را با ای بی سی مگ دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : بهترین شارژرهای وایرلس 2018 ؛ برترین شارژرهای بی‌سیم برای آیفون و گلکسی سامسونگ

منبع :مجله خبری abcmag

موتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

موتورولا شب گذشته، سری موتورولا اج 30 را با سه عضو اصلی شامل موتورولا Edge 30 Fusion اج 30 اولترا و اج 30 نئو رونمایی کرد. همین آغاز کار باید به این نکته اشاره کرد که محصولات جدید موتورولا در واقع گوشی‌های جدید و ناشناسی نیستند. اگر با ای بی سی مگ همراه بوده باشید …

منبع : موتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

موتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی http://abcmag.ir/21611/موتورولا-edge-30-fusion-رسما-معرفی-شد-قیمت-و-مشخصات-فنی/ مجله خبری ای بی سی مگ Fri, 09 Sep 2022 18:57:21 0000 تکنولوژی اخبار گوشی اخبار موبایل موتورولا https://mail.abcmag.ir/?p=21611

موتورولا شب گذشته، سری موتورولا اج 30 را با سه عضو اصلی شامل موتورولا Edge 30 Fusion اج 30 اولترا و اج 30 نئو رونمایی کرد. همین آغاز کار باید به این نکته اشاره کرد که محصولات جدید موتورولا در واقع گوشی‌های جدید و ناشناسی نیستند. اگر با ای بی سی مگ همراه بوده باشید …

منبع : موتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

موتورولا شب گذشته، سری موتورولا اج 30 را با سه عضو اصلی شامل موتورولا Edge 30 Fusion اج 30 اولترا و اج 30 نئو رونمایی کرد.

همین آغاز کار باید به این نکته اشاره کرد که محصولات جدید موتورولا در واقع گوشی‌های جدید و ناشناسی نیستند. اگر با ای بی سی مگ همراه بوده باشید می‌دانید که در حدود یک ماه پیش، کمپانی موتورولا از سری موتو ایکس 30 شامل موتو ایکس 30 پرو و موتو اس 30 پرو رونمایی کرد.

آبان تتر

این گوشی‌ها که مشخصات فنی قابل توجهی دارند در آن زمان مخصوص بازار چین رونمایی شدند و حال تنها نسخه بین‌المللی آن‌ها با اندک تغییراتی و با نام‌های جدید برای بازارهای جهانی عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: موتو ریزر 2022 (Moto Razr 2022) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

موتورولا Edge 30 Fusion

Edge 30 Fusion در یک نسخه یعنی با رنگ آبی نپتون منحصر به فرد، با پوششی از روکش چرم گیاهی عرضه شده است و گرچه سه رنگ دیگر نیز وجود دارد، اما آن‌ها پنل پشتی از جنس شیشه دارند.

موتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنیموتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

در پنل جلویی، این دستگاه یک نمایشگر 6.55 اینچی از نوع P-OLED با رزولوشن FHD پلاس دارد که نرخ نوسازی 144 هرتزی را مشابه با اج 30 اولترا ارائه می‌کند.

اج 30 فیوژن در بخش سخت‌افزاری از چیپ‌ست قدرتمند اسنپدراگون 888 پلاس 5G برخوردار است که با 8 گیگابایت رم همراه شده و گزینه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی حافظه داخلی را ارائه می‌کند.

در بخش دوربین‌ها، موتورلا برای پنل پشتی یک ماژول 3 گانه شامل سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی، 13 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج در نظر گرفته و دوربین سلفی نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی است.

موتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنیموتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

موتورلا Edge 30 فیوژن به یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند و آنطور که موتورولا مدعی شده، در تنها 10 دقیقه تا 50 درصد شارژ باتری را ارائه می‌کند.

این دستگاه از امروز و با برچسب قیمت 600 یورو در رنگ‌های سفید، خاکستری، طلایی و البته آبی در دسترس است که این گزینه آخر همانطور که گفتیم پنل پشتی از جنس چرم گیاهی دارد.

موتورولا Edge 30 Neo

موتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنیموتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

آخرین عضو خانواده اج 30 که دیروز رونمایی شد را بیشتر باید یک تلاش زیبایی‌شناسانه از سوی کمپانی بدانیم چراکه حداقل رنگ‌بندی آن با همکاری برند نام آشنای Pantone طراحی شده و شامل رنگ‌های سفید یخی، سیاه، سبز و البته رنگ سال 2022 پنتون (نوعی بنفش خاص) است.

موتورولا اج 30 نئو به یک نمایشگر 6.28 اینچی از نوع P-OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 695 5G، باتری 4020 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 68 وات مجهز شده است.

موتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنیموتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

Edge 30 Neo دارای یک دوربین دوگانه شامل لنزهای 64 مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر و سنسور 13 مگاپیکسلی اولتراواید است که در کنار دوربین 32 مگاپیکسلی همه وظایف تصویربرداری را برعهده دارند. این محصول به زودی و با برچسب قیمت 370 یورو در رنگ‌هایی که گفتیم در دسترس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دو گوشی موتورولا Edge 30 Fusion و موتورولا Edge 30 Neo چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را از ای بی سی مگ دنبال کنید.

منبع: gsmarena

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : موتورولا Edge 30 Fusion رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

منبع :مجله خبری abcmag

ردمی A1 پلاس تاییدیه FCC را دریافت کرد

اخیرا گوشی هوشمند Redmi A1 Plus در داده های آماری مختلفی مانند FCC و IMEI ظاهر شد و برخی از مشخصات اولیه قبل از عرضه رسمی مشخص شدند. طبق اخباری که در چند هفته اخیر منتشر شد، دستگاهی از برند شیائومی با شماره مدل 220733S در چندین سایت ثبت احراز هویت مانند IMEI، Geekbench، BIS …

منبع : ردمی A1 پلاس تاییدیه FCC را دریافت کرد

ردمی A1 پلاس تاییدیه FCC را دریافت کرد http://abcmag.ir/20612/ردمی-a1-پلاس-تاییدیه-fcc-را-دریافت-کرد/ مجله خبری ای بی سی مگ Sat, 20 Aug 2022 19:01:46 0000 تکنولوژی اخبار تلفن اخبار موبایل شیائومی ردمی مقدار کمی https://abcmag.ir/?p=20612

اخیرا گوشی هوشمند Redmi A1 Plus در داده های آماری مختلفی مانند FCC و IMEI ظاهر شد و برخی از مشخصات اولیه قبل از عرضه رسمی مشخص شدند. طبق اخباری که در چند هفته اخیر منتشر شد، دستگاهی از برند شیائومی با شماره مدل 220733S در چندین سایت ثبت احراز هویت مانند IMEI، Geekbench، BIS …

منبع : ردمی A1 پلاس تاییدیه FCC را دریافت کرد

اخیرا گوشی هوشمند Redmi A1 Plus در داده های آماری مختلفی مانند FCC و IMEI ظاهر شد و برخی از مشخصات اولیه قبل از عرضه رسمی مشخص شدند.

طبق اخباری که در چند هفته اخیر منتشر شد، دستگاهی از برند شیائومی با شماره مدل 220733S در چندین سایت ثبت احراز هویت مانند IMEI، Geekbench، BIS و FCC ظاهر شده است. بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه IMEI، این دستگاه با نام Redmi A1 عرضه خواهد شد.

نوامبر تتر

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی در سال 2022

Redmi A1 Plus تاییدیه FCC را دریافت کرده است

در چند روز گذشته وب سایت PriceBaba موفق شد گوشی هوشمند دیگری از شیائومی را در پایگاه داده گواهی FCC پیدا کند. لازم به ذکر است که این دستگاه با شماره مدل 220733SFG و نام Redmi A1 نیز در پایگاه داده IMEI ظاهر شد. اطلاعات مربوط به FCC نشان می دهد که Xiaomi 220733SFG نسخه متفاوتی از 220733SL خواهد بود.

همچنین این وب سایت آماری وجود اسکنر اثر انگشت در 220733SFG (Redmi A1 ) را تایید کرد. اما به نظر می رسد که 220733S (Redmi A1) اسکنر اثر انگشت نخواهد داشت.

Redmi A1 PlusRedmi A1 Plusعلاوه بر این، اطلاعات منتشر شده توسط داده های FCC نشان می دهد که گوشی Redmi A1 از نظر ویژگی ها و مشخصات تقریباً مشابه Redmi A1 است. برخی از ویژگی های کلیدی گوشی Redmi A1 نیز اخیرا با ظاهر شدن لیست این گوشی در پایگاه داده بنچمارک Geekbench فاش شد.

برای مثال این گوشی دارای پردازنده چهار هسته ای مدیاتک هلیو A22 و 3 گیگابایت رم است. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که Redmi A1 با تراشه هلیو A22 مدیاتک عرضه شود. البته ممکن است نسخه دیگری از گوشی Redmi A1 با رم بالاتر عرضه شود.

بر اساس آنچه در داده های FCC یافت شد، گوشی های Redmi A1 و Redmi A1 در ابعاد تقریباً 164.67 میلی متر طول و 76.56 میلی متر عرض در دسترس خواهند بود و از سیستم عامل Android 12 استفاده خواهند کرد.

همچنین طبق اخبار رسیده، نسخه هندی Redmi A1 با شماره مدل 220733SI گواهینامه BIS هند را دریافت کرده است. بنابراین انتظار می رود این گوشی به زودی با عنوان پوکو در هند عرضه شود. گزارش های قبلی همچنین حاکی از آن بود که شرکت Redmi در حال آماده شدن برای عرضه رسمی گوشی هوشمند Redmi 11 Prime 5G در هند است.

مطالب بیشتر در ای بی سی مگ:

نظر شما کاربران ای بی سی مگ در مورد گوشی هوشمند Redmi A1 Plus چیست؟ نظرات خود را در مورد ای بی سی مگ در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و برای اخبار فناوری با ما همراه باشید.

منبع: gizchina

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : ردمی A1 پلاس تاییدیه FCC را دریافت کرد

منبع :مجله خبری abcmag

با قابلیت Repair Mode سامسونگ دیگر نگران حفاظت از اطلاعات گوشی در زمان تعمیر نباشید

با ویژگی جدید گوشی های سامسونگ، یعنی محافظت از اطلاعات گوشی در حین راه اندازی، دیگر لازم نیست نگران استفاده از اطلاعات شخصی خود باشید. به تازگی سامسونگ اعلام کرده است که با هدف حفاظت از اطلاعات کاربران، قابلیت جدیدی به نام Repair Mode را به گوشی های گلکسی خود اضافه می کند. این پیکربندی …

منبع : با قابلیت Repair Mode سامسونگ دیگر نگران حفاظت از اطلاعات گوشی در زمان تعمیر نباشید

با قابلیت Repair Mode سامسونگ دیگر نگران حفاظت از اطلاعات گوشی در زمان تعمیر نباشید http://abcmag.ir/19620/با-قابلیت-repair-mode-سامسونگ-دیگر-نگران-حفاظت-از-اطلاعات-گوشی-در-زمان-تعمیر-نباشید/ مجله خبری ای بی سی مگ Sat, 30 Jul 2022 21:52:53 0000 تکنولوژی اخبار تلفن اخبار سامسونگ اخبار موبایل https://abcmag.ir/?p=19620

با ویژگی جدید گوشی های سامسونگ، یعنی محافظت از اطلاعات گوشی در حین راه اندازی، دیگر لازم نیست نگران استفاده از اطلاعات شخصی خود باشید. به تازگی سامسونگ اعلام کرده است که با هدف حفاظت از اطلاعات کاربران، قابلیت جدیدی به نام Repair Mode را به گوشی های گلکسی خود اضافه می کند. این پیکربندی …

منبع : با قابلیت Repair Mode سامسونگ دیگر نگران حفاظت از اطلاعات گوشی در زمان تعمیر نباشید

با ویژگی جدید گوشی های سامسونگ، یعنی محافظت از اطلاعات گوشی در حین راه اندازی، دیگر لازم نیست نگران استفاده از اطلاعات شخصی خود باشید.

به تازگی سامسونگ اعلام کرده است که با هدف حفاظت از اطلاعات کاربران، قابلیت جدیدی به نام Repair Mode را به گوشی های گلکسی خود اضافه می کند. این پیکربندی که دسترسی دیگران به اطلاعات گوشی را محدود می کند، در حال حاضر در گوشی های سری گلکسی اس 21 و فقط در کره جنوبی فعال است.

نوامبر تتر

محافظت از داده های تلفن همراه در حین راه اندازی

بسیاری از افراد زمانی که مجبور می شوند گوشی خود را به تعمیرگاه تحویل دهند نگران و نگران هستند زیرا نمی دانند اطلاعات و فایل های شخصی آنها ایمن خواهد بود یا خیر. این افراد باید قبل از بردن گوشی خود به مرکز تعمیر، تنظیمات کارخانه را تنظیم کنند تا مطمئن شوند سازنده عکس ها یا پیام های خصوصی آنها را دریافت نمی کند.

محافظت از داده های تلفن همراه در حین راه اندازیمحافظت از داده های تلفن همراه در حین راه اندازی

اما اکنون سامسونگ با کمک به تعمیر گوشی، به کاربران اجازه می دهد تا از اسناد مهم بدون انجام تنظیمات کارخانه محافظت کنند. این حالت را می توان در منوی “Battery and Device Care” در قسمت تنظیمات پیدا کرد و با انتخاب این گزینه، برنامه ها، عکس ها، پیام ها و مخاطبین مخفی و دسترسی به آنها محدود می شود. بنابراین، زمانی که گوشی در حالت ریکاوری است، فقط برنامه های از پیش نصب شده و پیش فرض قابل دسترسی هستند.

پس از تعمیر دستگاه، کاربر می تواند گوشی خود را به طور معمول ریست کرده و با راه اندازی مجدد گوشی و روشن کردن آن با وارد کردن رمز عبور یا مرجع، دوباره به اطلاعات خود دسترسی پیدا کند.

البته همانطور که گفته شد این قابلیت در حال حاضر برای دستگاه های گلکسی در کره جنوبی فعال است اما به دلیل استقبال کاربران ممکن است به زودی در کشورهای دیگر نیز قابل استفاده باشد این یک عملکرد است. همچنین طبق مقاله رسمی سامسونگ در سایت خبری معتبر SamMobile، دستور پخت ابتدا در سری گلکسی اس 21 و سپس در دستگاه های دیگر منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، سامسونگ قصد دارد گزینه دیگری را برای ثبت گزارش ها و باگ ها در گوشی های خود اضافه کند و از آنها برای عیب یابی سریع تر و آسان تر استفاده کند. متأسفانه اگرچه این گزینه ها مفید و خوب به نظر می رسند، اما در صورت مواجهه با مشکل جدی مانند صفحه نمایش شکسته، بی فایده خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی جدید گوشی های سامسونگ که حفاظت از اطلاعات موبایل در حین تعمیر است چیست؟ در بخش نظرات با ای بی سی مگ و نظرات خود به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما همراه باشید.

منبع: androidauthority

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : با قابلیت Repair Mode سامسونگ دیگر نگران حفاظت از اطلاعات گوشی در زمان تعمیر نباشید

منبع :مجله خبری abcmag

فرم دادخواست قابل ویرایش + راهنمای جامع

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

کاربر محترم میتوانید مشخصات فایل دانلود فرم کامل و قابل ويرايش و چاپ نمونه فرم نمونه برگ درخواست به دادگاه عمومي نخستين قوه قضاييه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دادگاه ها شوراي حل اختلاف راي دادگاه با فرمت آفيس ورد Office Word به صورت (Doc)1 صفحه را مشاهده و در صورت نیاز آن را …

منبع: مجله بی نه
فرم دادخواست قابل ویرایش + راهنمای جامع

فرم دادخواست قابل ویرایش راهنمای جامع https://bneh.ir/2669/فرم-دادخواست-قابل-ویرایش-راهنمای-جامع/ مجله خبری ای bneh.ir Sun, 26 Jun 2022 14:06:06 0000 سبک زندگی https://bneh.ir/?p=2669

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

کاربر محترم میتوانید مشخصات فایل دانلود فرم کامل و قابل ويرايش و چاپ نمونه فرم نمونه برگ درخواست به دادگاه عمومي نخستين قوه قضاييه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دادگاه ها شوراي حل اختلاف راي دادگاه با فرمت آفيس ورد Office Word به صورت (Doc)1 صفحه را مشاهده و در صورت نیاز آن را …

منبع: مجله بی نه
فرم دادخواست قابل ویرایش راهنمای جامع

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

لیست قیمت ساعت گارمین + مقایسه و نظرات کاربران

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

برند گارمین امروز از ساعت‌های ورزشی سری Forerunner با قابلیت‌های جدید رونمایی کرده است. این سری حال یک مدل با انرژی خورشیدی را شامل می‌شود. برند Garmin که در ابتدای سال جاری میلادی نیز از ساعت‌های ورزشی هوشمند جدیدی رونمایی کرده بود، دو مدل تازه به سری Forerunner خود اضافه کرده است. حال دونده‌ها می‌توانند …

منبع: مجله بی نه
لیست قیمت ساعت گارمین + مقایسه و نظرات کاربران

لیست قیمت ساعت گارمین مقایسه و نظرات کاربران https://bneh.ir/2684/لیست-قیمت-ساعت-گارمین-مقایسه-و-نظرات-ک/ مجله خبری ای bneh.ir Mon, 27 Jun 2022 09:00:11 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=2684

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

برند گارمین امروز از ساعت‌های ورزشی سری Forerunner با قابلیت‌های جدید رونمایی کرده است. این سری حال یک مدل با انرژی خورشیدی را شامل می‌شود. برند Garmin که در ابتدای سال جاری میلادی نیز از ساعت‌های ورزشی هوشمند جدیدی رونمایی کرده بود، دو مدل تازه به سری Forerunner خود اضافه کرده است. حال دونده‌ها می‌توانند …

منبع: مجله بی نه
لیست قیمت ساعت گارمین مقایسه و نظرات کاربران

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

بهترین اسمارت واچ شیائومی + مقایسه و نظرات کاربران

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 ؛ اسمارت واچ خوب Xiaomi چی بخریم؟ در دنیای امروز، ساعت‌های هوشمند به ابزاری محبوب تبدیل‌شده‌اند که زندگی ما را آسان‌تر می‌کنند. برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 همراه ما باشید. ساعت شیائومی همیشه جزء بهترین و پرفروشترین نوع اسمارت واچ ها هستند. ما در این لیست قصد داریم …

منبع: مجله بی نه
بهترین اسمارت واچ شیائومی + مقایسه و نظرات کاربران

بهترین اسمارت واچ شیائومی مقایسه و نظرات کاربران https://bneh.ir/2607/بهترین-اسمارت-واچ-شیائومی-مقایسه-و-نظر/ مجله خبری ای bneh.ir Thu, 23 Jun 2022 16:35:49 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=2607

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 ؛ اسمارت واچ خوب Xiaomi چی بخریم؟ در دنیای امروز، ساعت‌های هوشمند به ابزاری محبوب تبدیل‌شده‌اند که زندگی ما را آسان‌تر می‌کنند. برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 همراه ما باشید. ساعت شیائومی همیشه جزء بهترین و پرفروشترین نوع اسمارت واچ ها هستند. ما در این لیست قصد داریم …

منبع: مجله بی نه
بهترین اسمارت واچ شیائومی مقایسه و نظرات کاربران

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

رتبه‌بندی فیلم‌های راک و کوین هارت از بدترین تا بهترین

اول از همه، داماد دو ساله می تواند مقاله فیلم “تلفن همراه” را بخواند. اگر به این برنامه تلویزیونی نگاه کنید، می توانید آن را به صورت «دیجیتال» بخوانید. با این حال، همین فیلم برای دواین جانسون به عنوان نقطه‌ای پرتاب عمل کرد، او را در مسیر تبدیل‌شدن به یک ستاره قرار داد و کاری …

منبع : رتبه‌بندی فیلم‌های راک و کوین هارت از بدترین تا بهترین

رتبه‌بندی فیلم‌های راک و کوین هارت از بدترین تا بهترین http://abcmag.ir/17544/رتبهبندی-فیلمهای-راک-و-کوین-هارت-از-بدترین-تا-بهترین/ مجله خبری ای بی سی مگ Sat, 18 Jun 2022 23:32:23 0000 هنر و سینما بازیگر سینمای جهان https://abcmag.ir/?p=17544

اول از همه، داماد دو ساله می تواند مقاله فیلم “تلفن همراه” را بخواند. اگر به این برنامه تلویزیونی نگاه کنید، می توانید آن را به صورت «دیجیتال» بخوانید. با این حال، همین فیلم برای دواین جانسون به عنوان نقطه‌ای پرتاب عمل کرد، او را در مسیر تبدیل‌شدن به یک ستاره قرار داد و کاری …

منبع : رتبه‌بندی فیلم‌های راک و کوین هارت از بدترین تا بهترین

اول از همه، داماد دو ساله می تواند مقاله فیلم “تلفن همراه” را بخواند. اگر به این برنامه تلویزیونی نگاه کنید، می توانید آن را به صورت «دیجیتال» بخوانید.

با این حال، همین فیلم برای دواین جانسون به عنوان نقطه‌ای پرتاب عمل کرد، او را در مسیر تبدیل‌شدن به یک ستاره قرار داد و کاری کرد به بازیگر برجسته‌ای که امروز می‌شناسیم تبدیل می‌شود. از این فیلم خواهید توانست توجه بسیاری از مردم جهان را به خود جلب کنید. و او به آنها گفت: “به خانه خداوند خواهم رفت.”

و قوم آن زمین که از بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل بودند. اما در مورد فیلم، در فیلم «سورا با آنها» نامی برای مخاطب بسیار بدیع است. پس از آن، یکی از تهیه‌کنندگان باهوش عرصه‌ی فیلم‌سازی تصمیم گرفت که کوین هارت و دواین جانسون را در داستان فیلمش در کنار هم به کار می‌برد، زیرا معتقد بود که آن‌ها می‌توانند به زوج بی‌نظیری تبدیل شوند. برخی از آنها موافقت کرده اند و برخی از آنها به دلیل اکران فیلم شکست خورده اند.

در حقیقت دو جانسون و کوین هارت این را به لطف شوخ طبعی ذاتی‌ می‌دهند که از آن بهره‌مند می‌شوند با کشمکش‌هایی که معمولاً بین «زوج‌های عجیب و غریب» وجود دارد، ارتباط فوق‌العاده منحصربه فرد را دارد و به یک زوج دوست‌داشتنی تبدیل می‌شود. مهم است که به یاد داشته باشید که می توانید این کار را انجام دهید زیرا می توانید ظاهر شدن این دو شخصیت را آسان تر کنید. فیلم را با همه شخصیت ها تماشا و تماشا کنید.

. اطلاعات مرکزی

هم جنسون و هم هاران

  • اردن: اشک روشون مارشال
  • پایه ها: ایمی رایان، آرون گال، دانل نیلولت
  • تاریخ ارسال: .
  • امتیاز IMDb به فیلم: 6.3 از 10
  • رتبه بندی گوجه فرنگی: از صد

هم جنسون و هم گین هارات در فیلم “اطلاعات فوق العاده” سال و همه آنها منتشر شدند. این فیلم یک فیلم مستند است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در عین حال نمی توان از همان مطالب (با کمک جنیوس) و به همان تعداد (با همین مقدار پول) استفاده کرد. در حقیقت جنسون و شخصیت این فیلم به دو نفر از شخصیت ها گفته شد که قرار است داستان را بخوانند. و از خانه خداوند بیرون رفت و در خانه خداوند به خاک سپرده شد.

با افزودن این فیلم دو داستان به یک فیلم کامل، می توانید آن را با دو تن رنگی و ویدئویی دانلود کنید. موضوعی که به جز این دو کاراکتر و رابطه بین صمیمی آن‌ها، فیلم «اطلاعات مرکزی» چیز خاصی برای گفتن و داستانش آنقدر پیش پا افتاده بود که در صورت عدم حضور این دو بازیگر، خیلی زود از خاطرات مخاطبان پاک می‌شد. .

. Fast and Furious: Hobbs & Shaw (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw)

هم جنسون و هم هاران

  • اردن: دیوید لیچ
  • پایه ها: ونسا ربی، ادریس البا، رایان رینولدز
  • تاریخ ارسال: .
  • امتیاز IMDb به فیلم: 6.5 از 10
  • رتبه بندی گوجه فرنگی: از صد

فیلم «حبز و شاو» بر این اساس ساخته شده بود که دو جان و عیسی کشته شده بودند. این یک راه عالی برای استفاده حداکثری از این ویدیو است. منظور از فیلم کلاه و شاو چیست؟ در این فیلم مارشال های امواج قادر خواهند بود شخصیت های اصلی فیلم را برای مخاطب به ارمغان بیاورند.

در حقیقت می‌توان گفت که اصلاً لازم نیست که هارت در فیلم حضور داشته باشد اما دست اندرکاران فیلم، برای افزایش طنز مایه‌ای داستان این کار را فقط انجام می‌دهد که تاکتیکی نیز بود.

. Jumanji: The Next Level

هم جنسون و هم هاران

  • اردن: جی اسدان
  • پایه ها: برگرد، پایین نرو، برو و عقب
  • تاریخ ارسال: .
  • امتیاز IMDb به فیلم: از 10
  • رتبه بندی گوجه فرنگی: از صد

از این فیلم پرطرفدار «گومانجی» باید جدیدترین «گوگل» را بخوانید. در این دنباله، دواین جانسون به‌ عنوان یکی از آواتارهای این بازی ویدیویی، تحت عنوان زاندر بروستون بازمی‌گردد و هارت این بار باید در قالب فرانکلین فینبار به ایفای نقش بپردازد، در حالی که دنی گلاور و دنی دویتو نیز به گروه بازیگران این دنباله اضافه شده مقید.

در واقع فیلم «مطرح بادی» یک فیلم بسیار پرمخاطب است. این ایده خوبی بود که موسیقی جنسون را تماشا کنید و یک فیلم خوب را روی صفحه تماشا کنید و سپس به بیمارستان بروید.

. جومانجی: به جنگل خوش آمدید (جومانجی: به جنگل خوش آمدید)

هم جنسون و هم هاران

  • اردن: جی اسدان
  • پایه ها: پادشاه اسرائیل، پسر یوآش، پسر یوحنا
  • تاریخ ارسال: .
  • امتیاز IMDb به فیلم: 6.9 از 10
  • رتبه بندی گوجه فرنگی: از صد

فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» دنباله‌ای بود که پس از سالیان سال برای ماجراجویی رابین ویلیامز در سال 1995 ساخته شد و همه دنباله‌هایی بودند که به این صورت ساخته می‌شدند در باکس آفیس با استقبال زیادی روبرو می‌شدند و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها می‌رسیدند. سال مبدل ردد. این دنباله، بازی رومیزی جومانجی را به یک بازی ویدیویی تبدیل می‌کند و داستان سرگرم‌کننده آن درباره همکلاسی‌هایی است که هر کدام باید در قالب یک آواتار در این بازی شرکت می‌کردند، نظر مثبتی دارند و مخاطبان را می‌بینند.

خیلی ها هستند که می خواهند به فیلم «گوگل» بروند. در حقیقت حضور چنین باضور بازیگرانی همراهگرانیسب بینظیر باعنی مخاصی بوی خاطبین روه سنیای گروه سنیای گرات تاثیر قرار می دهد. با توجه به اینکه دو فیلم جومانجی با نقش آفرینی جانسون و هارت در مجموع نزدیک به 2 میلیارد دلار فروش داشته اند، این احتمال وجود دارد که در آینده شاهده‌های بیشتری برای فرنچایز «جومانجی» باشیم.

فیلم های موسیقی راگ و هارت

هم جنسون و هم هاران

سوپر لیگ تنیس (DC Super League) (DC Super League). این فیلم انیمیشنی از شهر و در مورد حیوانات خانه ابرقرمان است که نمی خواهید آنها را ببینید. جانسون صداپیرمن، ر ر ران، کر حاشگ راهد را راهای آسدرتهای فوقالعاده به دست آورده است.

گفت: نترس. شما می توانید مطمئن شوید که نمی خواهید بتوانید آن را بخوانید.

لطفا جدیدترین فیلم های ژاپنی را تماشا کنید

هم جنسون و هم هاران

چهارمین فیلم جومانجی و سومین فیلم این جانسون و هارت با همبازی هم می شود در حال ساخت است، اما باز هم درباره این عنوان یا اکران چیزی نمی‌دانیم. در این صورت، دولت متعهد است که طرفین با این توافق موافقت کرده باشند. در هر صورت ما در «جومانجی 4» مطمئناً شاهد بازگشت آواتارهای دواین جانسون و کوین هارت هستیم، قطعاً شیمی بی‌نظیر بین این دو بازیگر باز هم تماشاگران را مبهوت خواهد کرد.

داستان فیلم «جومانجی 4» هنوز فاش نشده است، اما احتمال زیاد داستان دنباله‌ی چهارم از همان صحنه‌های فیلم «جومانجی: مرحله بعدی» آغاز می‌شود که در آن مادر اسپنسر و یک مکانیک وارد بازی شدند و برخی از حیوانات جومانجی از داخل بازی فرار کردند. و در دنیا نجات خواهد یافت. این بار برای اولین بار است که در دنباله‌های جومانجی شاهد فرار حیوانات از درون بازی به دنیای واقعی هستیم و این امر می‌تواند به ما نشان دهد که دنباله‌ها در حال نزدیک به جومانجی اصلی رابین ویلیامز است.

به‌علاوه این احتمال وجود دارد که در «جومانجی 4» شاهد فرار آواتارها (با بازی جک بلک، کارن گیلان، نیک جوناس، جانسون و ها) از درون بازی و مخالفت‌های آن‌ها با این بچه‌های دبیرستانی هستند که رنگ و بوی تازه‌ای به فیلم دارند. خواهد بخشید. اما اگر بخواهیم در این رابطه صحبت کنیم که «جومانجی 4» در چه تاریخی منتشر خواهد شد باید بگوییم که این اتفاق به این زودی‌ها خواهد رسید، زیرا دواین جانسون و کوین هارت‌های دیگران هستند که در حال حاضر بر روی آن‌ها کار می‌کنند. .

منبع: screenrant

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : رتبه‌بندی فیلم‌های راک و کوین هارت از بدترین تا بهترین

منبع :مجله خبری abcmag

بهترین نمایشگر گوشی ؛ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 رکوردها را جابجا کرد

عنوان بهترین نمایشگاه موبایل هم اکنون در دسترس است صفحه نمایش گلکسی نوت 9 سامسونگ. این اعتباری است که Disclaimer برای نمایشگر Note 9 به ارمغان آورد. شهرت سامسونگ برای ساخت بزرگترین نمایشگرهای قدیمی جهان غیرقابل انکار است، اما این تنها افتخار غول فناوری کره ای نیست. به تازگی نمایشگر گلکسی نوت 9 سامسونگ با …

منبع : بهترین نمایشگر گوشی ؛ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 رکوردها را جابجا کرد

بهترین نمایشگر گوشی ؛ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 رکوردها را جابجا کرد http://abcmag.ir/17873/بهترین-نمایشگر-گوشی-صفحه-نمایش-گلکسی-نوت-9-رکوردها-را-جابجا-کرد/ مجله خبری ای بی سی مگ Thu, 09 Jun 2022 20:58:42 0000 تکنولوژی گلکسی نوت 9 نمایش تلفنی https://abcmag.ir/?p=17873

عنوان بهترین نمایشگاه موبایل هم اکنون در دسترس است صفحه نمایش گلکسی نوت 9 سامسونگ. این اعتباری است که Disclaimer برای نمایشگر Note 9 به ارمغان آورد. شهرت سامسونگ برای ساخت بزرگترین نمایشگرهای قدیمی جهان غیرقابل انکار است، اما این تنها افتخار غول فناوری کره ای نیست. به تازگی نمایشگر گلکسی نوت 9 سامسونگ با …

منبع : بهترین نمایشگر گوشی ؛ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 رکوردها را جابجا کرد


عنوان بهترین نمایشگاه موبایل هم اکنون در دسترس است صفحه نمایش گلکسی نوت 9 سامسونگ. این اعتباری است که Disclaimer برای نمایشگر Note 9 به ارمغان آورد. شهرت سامسونگ برای ساخت بزرگترین نمایشگرهای قدیمی جهان غیرقابل انکار است، اما این تنها افتخار غول فناوری کره ای نیست. به تازگی نمایشگر گلکسی نوت 9 سامسونگ با DisplayMate تست شده و آخرین نتایج نشان می دهد که این دستگاه بهترین صفحه نمایش موبایل در جهان دارد.

بهترین نمایشگر گوشی هوشمند برای گلکسی نوت 9

DisplayMate یک استاندارد صنعتی برای ارزیابی و مقایسه پنل است. تیم اخیراً اعلام کرده است که صفحه نمایش گلکسی نوت 9 که تعدادی رکورد را می خواند، توانسته A را کسب کند، بالاترین امتیازی که پنل این دستگاه را در جایگاه یک نمایشگر خوب گوشی به ویژه در سطح جهانی قرار می دهد.

آقای.  بلیطآقای.  بلیط

انضباط در مورد تبصره 9 او گفت: «این دقیق‌ترین رنگ نمایشگر است که تا به حال اندازه‌گیری کرده‌ایم، و نتایج حاصل از تصاویر بسیار واقعی است.

این تیم همچنین خاطرنشان کرد که روشنایی صفحه نمایش سطح بالای دستگاه 27 درصد و کنتراست رنگ 32 درصد نسبت به مدل Note 8 افزایش یافته است. همچنین روشنایی صفحه نمایش سطح بالای دستگاه «روش انتخاب خودکار به 1050 نیت می رسد.

نمایشگر گلکسی نوت 9 نیز رکورد جدیدی در شدت رنگ و دقت ثبت کرده است. این بدان معناست که با تغییر زاویه دید کاربر از صفحه نمایش، حداکثر روشنایی تغییر چندانی نمی کند و با نگاه کردن به صفحه نمایش نوت 9، کیفیت تصویر به هیچ وجه تغییر نمی کند.

از سوی دیگر، در حالی که نمایشگر نوت 9 امتیاز 4.4 را نشان می دهد که به خوبی با نوت 8 در این زمینه مطابقت دارد، DisplayMate می گوید این پایین ترین سطحی است که تیم می تواند در نمایشگر گوشی هوشمند اندازه گیری کند.

در نهایت، تیم DisplayMate خاطرنشان می کند که:

صفحه نمایش گلکسی نوت 9 کارآمدترین و بهترین نمایشگر گوشی هوشمند تست شده در آزمایشگاه است.

در حالی که سامسونگ با معرفی نوت 9 در طراحی نسخه جدید سری نوت خلاقیت چندانی از خود نشان نداد – تم هوآوی برای تمسخر سامسونگ و نشان دادن آن در توییت بود، اما ویژگی های جدید قلم S و البته نمایشگر نوت 9 می تواند رضایت کاربران را از خرید این فبلت جدید جلب کند.

اخبار موبایل را با ای بی سی مگ دنبال کنید.

چشم انداز:

.

منبع: techradar

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : بهترین نمایشگر گوشی ؛ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 رکوردها را جابجا کرد

منبع :مجله خبری abcmag
12345678910
last