جامع ترین وبگاه تخصصی اخبار استانی

به جامع ترین وبگاه تخصصی اخبار استانی خوش آمدید

انتقاد کاپیتان شمشیربازی اسلحه فلوره/ از ترس حرف نمی‌زنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


مطابق فرم Amandi که مطابق با فرم است ، این جو متشنج در حساب آب و هوا ایجاد شده است ، برای بسته شدن مردم از اختلاف بین سلاح های مختلف ، و به دیگری هدایت می شود ، و با سلاح های جدید به دو قسمت تقسیم می شود این کشور ، به زبان …

انتقاد کاپیتان شمشیربازی اسلحه فلوره/ از ترس حرف نمی‌زنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://rosemag.ir/2021/05/04/انتقاد-کاپیتان-شمشیربازی-اسلحه-فلوره/ مجله رز Tue, 04 May 2021 07:55:45 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/05/04/انتقاد-کاپیتان-شمشیربازی-اسلحه-فلوره/ مطابق فرم Amandi که مطابق با فرم است ، این جو متشنج در حساب آب و هوا ایجاد شده است ، برای بسته شدن مردم از اختلاف بین سلاح های مختلف ، و به دیگری هدایت می شود ، و با سلاح های جدید به دو قسمت تقسیم می شود این کشور ، به زبان …

مطابق فرم Amandi که مطابق با فرم است ، این جو متشنج در حساب آب و هوا ایجاد شده است ، برای بسته شدن مردم از اختلاف بین سلاح های مختلف ، و به دیگری هدایت می شود ، و با سلاح های جدید به دو قسمت تقسیم می شود این کشور ، به زبان مردم کلمات Ep و Flora را نشان می دهد ، که با توجه به این که مسئله معاهده بیشتر تنظیم شده است. آنها از ورزشکاران شکایت دارند و در فاصله مساوی از شمشیر که اسلحه می زند.

در این بین علیرضا آدامو از مردم ، بنیانگذار تیم ملی ، کاپیتان گروههای مسلح. آماندا در این تماس گفت كه بانك ها هرگز از گفتن این حوزه نسبت به آنچه كه امروز بیشتر مردم ساكت هستند ، هراس خواهند داشت.

برای حمله شروع به فکر کردن به المپیک

در آغاز مکالمه CATCH اظهار داشت ، هنگام بازگشت او از آسیا ، تاشکند و منطقه (مقدماتی المپیک) ، نظرات مختلف متخصص مورد حمله قرار می گیرد. یک نوع کار ، باعث تعجب اعضای تیم شد که باید در المپیک باشند و فکر می کنم دستور امروز برای نتیجه گیری آرام تمرین از کنار زمین ، ایجاد جو و حرکت متشنجی را شروع کردم. این نشان می دهد که برنامه آمده است.

ترسناک است زیرا من شمشیربازی حقیقت را می گویم

بازوهای او و همراه بازیکن ادامه داد: گفته می شود مربی تیمی که اسلحه به دست آورد Malediction (امین قربانی) در وسط ساخته شده است ، این طور نیست که در کل یک متخصص باشد. البته هیچ چیز از مواردی نیست که وی گفت: “اگر به دنبال حقیقت هستید ، به مردم این فلور بازوی بازوهای داخلی نتایج Ep را بگویید. یعنی بسیاری از چشمک زدن ها از صحبت کردن نمی ترسند. همچنین در این زمینه گفتن سکوت ترسناک درباره آنچه امروز بیشتر مردم دارند.

40 روز قبل از تمرین بازی های آسیایی با مشکل روبرو بود

CATCH با بیان اینکه او باید 11 سال باشد ، و هیچ مانعی برای مطالعه ملت شرکت وجود ندارد ، گفته می شود ، “امروز جو ایجاد شده توسط تمایل به طرح مسائل.” این مشکلی است که ما 40 روز قبل از اینکه در تاشکند (منطقه آسیا و مقدماتی المپیک) باشیم ، ورزش می کنیم تا بتوانیم تماس ها را هماهنگ کنیم. بله ، و آنچه که من در بازی ها هستم ، او همان کاری است که تو انجام می دهی

دشمن ترک ها ، همان ها را به جای دوره 40 روزه SCIMITAR اعمال می کنند

ما لباس ملی پوشیده ایم اما اجازه ورود به دانشگاه را نداریم

رهبر تیم ملی شمشیربازی فلورا گفت: “بهترین مکان برای آموزش تیم ملی برای آکادمی ملی المپیک ، در حالی که ما اجازه ورود نداشتیم.” هر وقت تمرین آنطور که می خواهم نیست ، به طوری که کارت را می خورم. هنگامی که به یک کارت اعمال می شود ، بررسی آن با شرایط خاص ، مانند بهترین و 6 ماه پس از آخرین اعزام ، در حالی که یک بازیکن تیم ملی تا دو یا سه سال قبل از بازی های آسیایی از مسابقات خارج نشده است. به طور خلاصه ، به عنوان عضوی از تیم ملی ، مانند مشکل در ورود به دانشگاه ، که بسیار جالب است ، اما به عنوان یک دانش آموز یک دانشجوی خصوصی است.

مسئله نابرابری درست است

وی گفت: “بسیاری از مسائل و مشکلات وجود دارد که امروزه متفاوت است.” “این مسائل در هر دو سلاح و سلاح Saber یکسان نیست.” حتی در مسابقات باشگاهی و مسائل قراردادی نیز فکر می کنم هیچ چیز نیست برای انجام کار با فدراسیون ، برخی که رأی ندادند.

هیچ حمله ای برای چندین سال انجام نمی شد …

نتیجه CATCH نشان می دهد آنچه او چهار سال پیش گفت من دانشجوی دانشگاه آزاد ، شرق یادگار امام بودم. دانشگاه آزاد یکی دو سال قبل من را بازی داد. در آن زمان صلاحیت یک بازیکن برای بهتر شدن شرایط دانشگاه آزاد که در آن حضور داشت ، در نظر گرفته شد. با این حال ، من به چپ می چرخم و به معلم دانشگاه آزاد یا خود تیم می پیوندم. به من گفته اند ، اگر او بخشی از دانشگاه آزاد بود ، نباید منتظر حمایت از زندگی باشی. در هر صورت ، من از خوش شانسی دانشگاه آزاد که وی انتخاب کرده است ، اما نه بیشتر ، از زمان ارسال خود به دانشگاه هستم.

برای رسیدن به آن نیازی به فراهم آوردن شرایطی نیست.

وی افزود که وضعیت فعلی در آنجا صادقانه است و نظر او درباره کارشناسان را به روش صحیح می بندد. شاید در این صورت آنها شایسته رسیدن به موقعیت هر یک باشند.

هدف نه تنها قهرمانی ورزش

تیم ملی گفت: “اولین چیزی که من هنگام شروع سالن ورزشی و حضور در مسابقات احترام و ورزش آموختم باید هدف باشد ، نه قهرمانی.” این در کل کسب و کار به رشد ادامه می دهد. و من فکر می کنم که برای سالها ، آنها به سمت راست این امر آموزش می دهند.


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 17 ارديبهشت 1400 ] [ 18:58 ] [ آماندانا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]