جامع ترین وبگاه تخصصی اخبار استانی

به جامع ترین وبگاه تخصصی اخبار استانی خوش آمدید

برنامه‌های جدید وزارت صمت برای حمایت از تولید


به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده معاون وزیر پسر مهدی صادقی نیارکی در مصاحبه ای با شکلات شبانه آرزو داشت که تأثیر دو مورد از خطرات تحریم های ظالمانه را بر تولید و گسترش مرد بدنام افتخار اختصاص دهد و خواستار بازگشت به خانه و رشد 23 درصدی شد. ، 142،000 که مستقیماً مورد استفاده …

برنامه‌های جدید وزارت صمت برای حمایت از تولید https://rosemag.ir/2021/04/27/برنامه‌های-جدید-وزارت-صمت-برای-حمایت/ مجله رز Mon, 26 Apr 2021 21:14:29 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/04/27/برنامه‌های-جدید-وزارت-صمت-برای-حمایت/ به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده معاون وزیر پسر مهدی صادقی نیارکی در مصاحبه ای با شکلات شبانه آرزو داشت که تأثیر دو مورد از خطرات تحریم های ظالمانه را بر تولید و گسترش مرد بدنام افتخار اختصاص دهد و خواستار بازگشت به خانه و رشد 23 درصدی شد. ، 142،000 که مستقیماً مورد استفاده …

به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده

معاون وزیر پسر مهدی صادقی نیارکی در مصاحبه ای با شکلات شبانه آرزو داشت که تأثیر دو مورد از خطرات تحریم های ظالمانه را بر تولید و گسترش مرد بدنام افتخار اختصاص دهد و خواستار بازگشت به خانه و رشد 23 درصدی شد. ، 142،000 که مستقیماً مورد استفاده قرار می گیرند.

صادقی نیاراکی ، توضیح بیشتر در مورد زبان گزارش وزارت پایان ، دادن ، گفت ، تولید در منطقه سر ، با افزایش حدود 200 ، حدود 207 هزار میلیارد تومان پول ، و از آنجا که تولید بخشهای صنعت است.

وی به ضوابط تصمیم گیری در زمینه مراکز کسب و کار و دارایی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 41000 پروانه تأسیس صادر شد که این نشان دهنده رشد 41 درصدی است. این نشان دهنده درجه ای از آمادگی برای مجوز است.

صمت ، معاون وزیر گفت حدود 11000 دریافت کننده در سطح مذهبی که توسط مجوز رسیده و زمین را دریافت می کنند.
مهدی صادقی نیارکی با بیان اینکه چهارمین مجوز مجوز استفاده تمدید شد ، افزایش چشمگیری در تولید کشور نشان داد.

صادقی نیارکی افزود 40 پروژه جدید در سال 1400 اعلام شده است که ممکن است در جنبش ساخت و ساز داخلی اجرا شود. کاهش تولیدات داخلی و وارداتی باید در 3 سال آینده تولید بعدی انجام شود.

وی سیاست های دولت را در زمینه هایی مانند اصل 44 قانون اساسی معرفی کرد و گفت: بسیاری از محصولات از ابتدا قابل صادرات هستند. امروز ترک صنعت ساخت و ساز در حال رونق است.

معاون وزیر واردات صمت و کاهش سال های کسری تجاری افزود: با توجه به لزوم تعدیل تولید داخلی در سه مرکز ، روند رشد اقتصادی کشور ادامه خواهد داشت.
وی به افزایش 20 درصدی تولید تایر خودرو نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: رشد تولید تایر در کشور علاوه بر اشباع بازار داخلی دیگر نیازی به اراده ارز متوفی ندارد.

وی گفت: نیازی به وارد کردن لاستیک خودروی سواری نداریم.
مهدی صادقی نیاراکی برای دومین بار در یک برنامه داخلی برای حرکت دستگاه سرمایه گذاری اولیه انجام داد و افزود: اگر حدود 70،000 میلیارد تومان بودجه برای افزایش ظرفیت تولید 15٪ از چرخه انرژی در کشورهای سرقت فراهم کرده اید.
وی در برنامه سوم حرکت داخلی تولید مواد اولیه را معرفی کرد.

“اکبر علی کریمی” عضو کمیته شورای اسلامی جامعه صنایع و مجلس است ، با اشاره به آمارهای معاون وزیر مثبت ، گفت:
انتصاب کریمی به شعار 1400 اشاره کرد و گفت: امیدوارم رهبر استفاده اصلی کشور برای حمایت از تولید ضروری باشد. تأسیس دریافت مجوز اخذ وی و زمین و سرقت از معنای واقعی تولید محصول.

یکی از اعضای کمیسیون جامعه صنایع و مجلس شورای اسلامی گفت “برای دستیابی به چنین تولیدی هر چیز دیگری لازم بوده است.”
کریمی اظهار داشت: وضعیت واردات برای کارتن دیگری که اکنون به دو فصل از ورود به جهان نیاز است تغییر می کند.
وی گفت که در میان مدت و بلند مدت ، به عنوان تولید داخلی به جای واردات امور خارجی است. با پیشرفت کار خود ، مرتبط با جنگ ، و همچنین ساختار آنها ممکن است بهتر باشد که با آنها تحمل کنید. حاکمیت امکانات و ایجاد شده توسط آن ، منجر به توزیع اجاره نمی شود.

یک نماینده استان مرکزی اعلام کرد که کاهش مالیات برای تولید غیرمجاز از منطقه ، افزایش مالیات بر تولید بخشهای غیرتولیدی مانعی برای خوشبختی است.

“آرمان خالقی” ، عضو هیئت مدیره انرژی و جامعه داخلی ایران و اتصال شبکه به یک پیام ویدیویی از شرایط تولید داخلی طرح تحریم تحریم ها:
برنامه های سرمایه گذاری وعده های آینده در بخش صنایع ثابت شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن گیاهان صنعتی ایران دوربین و گفت: “حمایت دولت از کالاهای صنعتی ، شما ممکن است یک گلخانه ایجاد کنید.” به عبارت دیگر ، توانایی تلاش در انجمن از چیزهای خوبی که او برای دیگران از دست نداده است. تاریخچه به گونه ای ایجاد شود که بتواند با رقبای خارجی که صادر می کنند رقابت کند.


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 ] [ 5:51 ] [ آماندانا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]